Arkansas, the week after... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Esther Have - WaarBenJij.nu Arkansas, the week after... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Esther Have - WaarBenJij.nu

Arkansas, the week after...

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 Januari 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallootjes :)

Hier dan het volgende verslag je, we gaan weer verder waar we gebleven waren.

Maandag 31 december vandaag was het dus oudjaarsdag en Brenda ging weer naar huis. Overdag hebben we niet zo heel veel gedaan en 's avonds had Y gekookt. Daarna gingen we wat tv kijken en eigenlijk hebben we niet echt iets gedaan voor oud en nieuw. Ron was naar bed en ook N ging rond 22.00 uur al naar bed. Y zou haar om 23.45 uur wakker maken en Leilani was in slaap gevallen op de bank. Toen het 23.45 uur was ging Y N wakker maken, maar naar 5 minuten ging ze weer terug naar bed. En zodra het 0.00 was zei Leilani gelukkig nieuwjaar en ging ook meteen naar bed. Dit was dus ook een beetje een teleurstelling...

Dinsdag 1 januari gingen we weer terug naar San Francisco. We hebben dus onze spullen ingepakt en om 15.00 uur ging onze eerste vlucht. We zaten allemaal verspreid over het vliegtuig, wat niet echt handig was en de tweede vlucht had vertraging. Uiteindelijk waren we rond 22.00 uur thuis en zijn we eigenlijk meteen naar bed gegaan.

Woensdag 2 januari moest ik weer gewoon werken. Normaal gesproken is A dus de lastige, dit was dus nu totaal omgedraaid. Zodra je V neerzette begon ie al te krijsen en ook A was niet echt te genieten vandaag. Dat kwam dus ook doordat ze in Arkansas eigenlijk constant werden vastgehouden en nu kon dat natuurlijk niet, dus was dit niet echt een leuke dag voor mij. Toen kwam ik dus op het idee om 's middags met ze te gaan wandelen, want dan vallen ze meestal in slaap en zijn ze wel rustig. Met A was dit geen probleem, maar V begon te schreeuwen zodra ik hem in de wandelwagen zette. Maar ik ben dus toch maar gegaan, maar het hele uur heeft hij lopen schreeuwen behalve toen ik hem eruit haalde in het park. Hij was ook super moe maar wilde niet gaan slapen, maar heb hem uiteindelijk op zijn zij in de wandelwagen gelegd en uiteindelijk viel hij in slaap gelukkig. Toen ik om 17.00 klaar was met werken ben ik eigenlijk meteen naar mijn kamer gegaan. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt een leuk gezin, maar na een week 24/7 op hun lip te hebben gezeten had ik toch even tijd voor mezelf nodig. Ik weet niet of het wel zo'n goed idee is geweest om mee te gaan, want nu erger ik me echt aan kleine dingen die ze altijd doen. Zo zingt Y altijd voor de baby's, wat natuurlijk op zich niet echt een probleem is, maar het is ALTIJD hetzelfde liedje. Hij zong dit namelijk altijd voor N toen ze zwanger was en hij zweert dat de baby's dit hebben gehoord en dat ze daar nog altijd op reageren. Maar het wordt nu toch wel een beetje irritant, maar ik kan er ook niet echt iets aan doen. Vandaar dat ik nu dus iets meer op mijn kamer zit.

Donderdag 3 januari was het met V eigenlijk hetzelfde verhaal als gisteren. Alleen had ik dit keer toen we gingen wandelen zo'n draagding bij waar ik hem dan kon indoen, aangezien het nogal onmogelijk is om hem de hele tijd te dragen en dan ook nog de wandelwagen te duwen. Maar zelfs toen ik hem daarin deed huilde hij nog, dus heb ik maar hetzelfde gedaan als gisteren en hem weer op zijn gelegd en in slaap gekregen. Eigenlijk zouden we een playdate doen met Julia, maar haar baby's waren ziek dus dat ging niet door.

Vrijdag 4 januari was de derde poging om V fatsoenlijk in de wandelwagen te krijgen, gelukkig ging het nu iets beter. Het is echt raar hoe anders ze nu ineens zijn. A kan je nu gewoon in bed leggen en na een minuut of tien slaapt hij. Hij drinkt zonder tegensputteren al zijn melk op en hij loopt niet de hele tijd te huilen. V daarentegen wil niet slapen en alleen maar vastgehouden worden, wil niet drinken en hij huilt echt alleen om aandacht te krijgen. Hij wordt ook jaloers op A, dan zit hij gewoon in zijn schommel, niks aan het handje, tot hij ziet dat ik A oppak, dan zet ie het ineens op een krijsen. Het is wel duidelijk wanneer hij huilt omdat er echt iets is, of omdat hij aandacht wil en in het laatste geval negeer ik hem nu dus gewoon. 's Avonds ging ik met Julia uiteten bij de Cheesecake Factory en er was een wachtrij van 1,5 uur. Gelukkig waren we na ongeveer een half uur al aan de beurt. Ik had een pizza Hawaii en als toetje de Blueberry and white chocolate cheesecake. Het was wel super lekker, maar ik hoefde de komende tijd niet meer te eten haha!

Zaterdag 5 januari heb ik eigenlijk de hele dag niets gedaan. Ik heb uitgeslapen en daarna eigenlijk de rest van de dag gtst teruggekeken in bed. Ik moest werken van 18.00 tot 23.00, maar dat is eigenlijk niet echt werken haha. Ik hoef de baby's alleen naar bed te brengen rond half acht en als ze eenmaal slapen worden ze meestal niet meer wakker.

Zondag 6 januari was eigenlijk hetzelfde als gisteren, alleen had ik nu wel wat andere dingen gedaan. Zo had ik de badkamer en wc schoongemaakt en ook maar meteen mijn hele kamer opgeruimd en gesopt. Ik had dit weekend dus niet zoveel gedaan, maar sinds ik hier ben heb ik eigenlijk elk weekend vol gepland dus ik was wel toe aan een weekendje lekker helemaal niets doen.

Dit was dus; Arkansas, the week after.. Jammer genoeg was het reisje een beetje teleurstellend en als er nog een keer zo'n reisje is zal ik denk ik niet meegaan, maar het was aan de andere kant ook wel leuk om te zien hoe het hier allemaal gaat.

Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 29 April 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 39842

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2012 - 22 Oktober 2013

Au Pair San Francisco

06 Juli 2010 - 04 September 2010

Als au pair naar Engeland

06 Juni 2010 - 13 Juni 2010

Vakantie Mallorca 2010

06 Februari 2011 - 30 November -0001

Studeren in Australie

Landen bezocht: