Extension Letter, Bike ride and Free Concert - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Esther Have - WaarBenJij.nu Extension Letter, Bike ride and Free Concert - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Esther Have - WaarBenJij.nu

Extension Letter, Bike ride and Free Concert

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Juni 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hoi Hoi,

Hier ben ik dan met nóg een verslagje, en dan ben ik weer up to date ;) Deze wordt ook niet zo lang.

Vanaf woensdag moest ik dus weer gewoon werken en heb ik in de ochten afgesproken met Julia en 's middags met Valentine. Ook had ik mijn extension letter ontvangen, daarin moet ik aangeven of/en hoelang ik langer wil blijven. het orginele plan was nog een jaar, maar dat is toen 6 maanden geworden vanwege de studiefinanciering. Maar nu had ik ergens gelezen dat ze het leenstelsel voor bachelor opleidingen willen uitstellen tot 2015, dus dan zou ik wel gewoon een jaar kunnen doen. Ik heb DUO gemaild, maar die zeiden dat het nog niet zeker is. Hopelijk weten ze wat meer voor 23 juli, want dan moet ik aangeven hoe lang ik nog wil blijven...

Donderdag was weer een gewone werkdag, met niet zo heel veel bijzonders.

Vrijdag heb ik de hele dag met de babies in het park gezeten en ben ik daar mijn telefoon kwijtgeraakt. Dat was echt balen, want Nancy en Yug betalen ervoor en Nancy had gezegd toen ze mij die telefoon gaf, als ik hem kwijt zou raken of hij werd gestolen moest ik $600 betalen! Gelukkig waren ze verder niet boos en hoef ik alleen een nieuwe telefoon te kopen, die hoeft dus niet zo duur te zijn. Die telefoon heb ik vandaag besteld, een tweedehands Iphone 4s voor $270, dus dat viel mee.

Zaterdag ging ik fietsen in Golden Gate Park met Sandra en Valentine. Het was heel leuk en super mooi weer, natuurlijk was ik ook weer verbrand. En 's avonds moest ik oppassen.

Zondag was er een gratis concert in Golden Gate Park met onder andere Sara Bareilles en Ed Sheeran, dus daar wilde we wel heen. Ik ging met Julia en het was echt rotweer het regende de hele dag. Er stond een superlange rij blijkbaar van 2 mile! Uiteindelijk waren we binnen en hadden we ook Natasha, James en nog wat mensen gevonden. We waren binnen rond 13.30 en om 15.00 trad Sara Bareilles op. Ed Sheeran zou daarna optreden, maar er werd doodleuk omgeroepen dat hij nog in het vliegtuig zat en zijn best deed om te komen. Na ruim 3 uur in de regen vonden we het wel genoeg geweest en zijn we naar de bioscoop gegaan.

Maandag moest ik weer gewoon werken en ben ik naar de sportschool geweest :) Ik ben daarheen gelopen (30 minuten), heb 30 minuten kracht gedaan, 15 minuten crosstrainer en een uur yoga :) Nu heb ik spierpijn haha, zelfs in mijn nek.

Nou dat was het dan weer voor nu, tot de volgende keer.

Xx

Foto's: https://plus.google.com/photos/111349742237107254876/albums/5893666167087005585?authkey=CPT678ywxsjrkwE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 29 April 2010
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 39828

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2012 - 22 Oktober 2013

Au Pair San Francisco

06 Juli 2010 - 04 September 2010

Als au pair naar Engeland

06 Juni 2010 - 13 Juni 2010

Vakantie Mallorca 2010

06 Februari 2011 - 30 November -0001

Studeren in Australie

Landen bezocht: