Au pair life - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Esther Have - WaarBenJij.nu Au pair life - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Esther Have - WaarBenJij.nu

Au pair life

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 Januari 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hey Hey :)

Daar ben ik weer hoor, met een nieuwe verslagje. Ik heb deze week niet heel veel bijzonders gedaan, dus hopelijk kan ik het dit keer een beetje kort houden.

Maandag was het een feestdag, maar ik moest gewoon werken. Julia was wel vrij, maar we hadden toch afgesproken om ergens te gaan koffie drinken die middag, wat wel gezellig was. 's Avonds hadden haar gastouders mij uitgenodigd voor een barbeque bij hun thuis, dus heb ik daar gegeten.

Dinsdag hadden we weer een playdate met Julia en gingen we een beetje rondelopen in het park, wat wel gezellig was. Verder heb ik deze dag geloof ik niet zoveel gedaan.

Woensdag moest ik eerst gewoon werken en 's avonds had ik een gesprek bij een potentieel oppas adres. Het ging op zich wel goed en ze heeft me op hun lijst gezet, dus nu maar hopen dat ze ook inderdaad gaat bellen.

Donderdag had ik niet echt iets bijzonders gedaan. Ik wilde wel met de baby's gaan wandelen, maar we waren weer eens ingeparkeerd, dus ik kon er niet uit... Erg fijn, ik had alles klaar en dan kom je buiten en kan je weer terug naar binnen :S

Vrijdag had ik eerst gewoon gewerkt en 's avonds ging ik naar de film met een andere au pair. Die heeft mij gevonden via fb en woont ongeveer 4 blokken van mij vandaan. Ze zorgt voor één baby van 8 maanden, dus we kunnen ook playdates doen. We gingen naar de film 'Mama' en het was op zich best een goede film. Ik had nog niet gegeten dus dat heb ik maar in de bioscoop gedaan. Ja, je kan hier serieus behalve popcorn ook hele maaltijden bestellen in de bioscoop.

Zaterdag was een beetje een rare en onhandige dag, ik moest namelijk werken van 13.00 tot 15.00 en daarna van 18.00 tot 21.00. Dus ik kon verder niet zoveel doen die dag, dus heb maar uitgeslapen en daarna gewerkt. Uiteindelijk besloten N en Y dat ze toch liever pas om 19.30 weggingen, dus ben ik later begonnen, maar was ik dus ook later klaar. Dus toen kon ik erna ook niets meer doen, dus mijn zaterdag was niet zo heel boeiend.

Zondag ging ik met Rieke en Sandra eindelijk lunchen voor mij verjaardag haha! Dat was namelijk hun cadeau aan mij, maar dat hadden we nog steeds niet gedaan. Dus dat hebben we gedaan en vervolgens zijn we nog heel even de stad ingegaan en ben ik naar huis gegaan. Toen ik thuis was smste Julia of ik iets wilde doen, dus zijn we naar Haight Street gegaan. We hebben daar iets gegeten en vervolgens is zij hier geweest en heb ik haar dus voorgesteld aan N en Y. De regel is namelijk dat ik best vrienden mee mag namen, maar ze willen ze wel eerst ontmoeten. Nou dat is dus bij deze gebeurd en nu kan ze eigenlijk gewoon komen wanneer ze wil.

Verder ben ik deze week weer begonnen met hardlopen (nu nog volhouden) en ben ik ook begonnen met mijn andere blog: www.earthlyesther.blogspot.com

Nou volgens mij heb ik dit redelijk kort gehouden in vergelijking met andere verslagen, dus ik hou er maar eens mee op.

Tot de volgende keer!

Xx

  • 28 Januari 2013 - 21:34

    Heleen:

    Inderdaad, tis leesbaar dit keer. Leuk dat je met verschillende au pairs afspreekt en dat Julia nu ook bij jou thuis mag komen. Geniet er maar van en tot het volgende verslag.
    Dikke kus, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 29 April 2010
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 39836

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2012 - 22 Oktober 2013

Au Pair San Francisco

06 Juli 2010 - 04 September 2010

Als au pair naar Engeland

06 Juni 2010 - 13 Juni 2010

Vakantie Mallorca 2010

06 Februari 2011 - 30 November -0001

Studeren in Australie

Landen bezocht: